ATXONDO HERRI ESKOLA

Abenduarearen 1etik aurrera eskolako sukaldea martxan dugu! Bertan sukaldatutako bazkaria dute gure ikasleek.

AUSOLAN enpresak ematen digu zerbitzua

Irailean ematen  zaio hasiera zerbitzuari eta ekainean bukaera. Ikasturte osoan zehar jangela erabiliko duten ikasleek izena eman beharko dute urriaren lehenengo hamabostaldirako.

PREZIOAK:

Ohiko ikasle jankideak: 4,60€ Jankideak onartzeko epean  izena ematen bada, ohiko ikasle bezala onartuko da. Ikasturte osoan, astean, gutxienez, 4 egunetan erabiltzen  dutenak jantoki –zerbitzua.

Garraio eskubidea duen ohiko ikasle jankideak: 3,30€ ( 2 urteko umeak izan ezik, kasu honetan nahiz eta garraiatua izan, 4,60€ ordainduko du).

Ikasle jankide ez ohikoak: 5,20€

OHIKO JANKIDEEI ORDAINKETAK

2023-24 kurtsoko jantoki-egunak 174 dira. Kuotak 10 hilabetetan banatzen dira eta kopuru bera izango dute kuota guztiek. Lehenengo helbideratzea urri hasieran egingo da eta azkena ekainean. Abendukoa eta ekainekoa hilabetea bukatu aurretik pasako dira, kontuak itxi beharko ditugu eta.

KUOTAK ITZULTZEA

Jankidea ez bada astebetez edo aste gehiagoz jarraian jantokira joan behar, beti ere,  gutxienez 48 ordu lehenago jakinarazten bada.

Itzuliko zaion zenbatekoa ordaindu beharreko kuotaren ,%50a izango da. Itzulketa guztiak ekainean egingo dira.

Ikasle jankideak jantokiko bekarik jasotzen  badu, ezin da inola ere ezer itzuli.

EGUN BAT JANTOKIAN

Jantoki zerbitzua egun konkretu batean erabili ahal izateko, aurreko eguneko eguerdiko 12ak baino lehen jakinarazi behar da. Horretarako tutoreari eta jantokiko arduradunari email baten bidez abisua emanda nahikoa da. Orain arteko papera ere erabili daiteke.